تاریخ شمسی : 1403/2/6 تاریخ میلادی : 4/25/2024
به وب سایت سرمایه های انسانی حسابکاران خوش آمدید
میدان آرژانتین ، خیابان وزرا خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶
info@Hesabkaran.com

در حال حاضر بدون کسب تجربه در رشته و حرفه ای که مدرک دانشگاهی دارید ، نمی توانید شغل مناسبی را پیدا کنید . برای به دست آوردن تجربه در حسابداری بهتر است با مدیران و اساتید برجسته دانشگاه ها صحبت کنید و پس از مشاوره از آن ها و آموزش حسابداری کاربردی می توانید وارد بازار کار شوید .

آموزش حسابداری

حسابداری  سیستمی است که در آن روند جمع آوری ، طبقه بندی و ثبت خلاصه اطلاعات و گزارش های مالی و صورت وضعیت های حسابداری در مدل ها و اشکال مختلف انجام یم شود . تا افرادی چون مدیران مالی سازمان ها و بانک و سایر سازمان های مورد نظر و مقامات مالی بتوانند از اطلاعات به دست آمده استفاده کنند .برای آموزش حسابداری دوره و کلاس های آموزشی حسابداری به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود . در بعضی از این دوره ها شما می توانید با قبولی در آزمون ها گواهی نامه ای را دریافت نمایید .

در دوره های آموزشی حسابداری بسیار متنوع می باشد و افراد می توانند جهت شرکت در آزمون های آموزشی حسابداری در سطوح مختلف مقدماتی و پیشرفته اقدام کنند .اگر بخواهید حسابداری را برای یافتن شغل مناسب فرا بگیرید ، شرکت در دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار برای شما مناسب خواهد بود .اما این نکته را در نظر داشته باشید که کاربردی بودن دوره های آموزشی تنها به دلیل داشتن اساتید برتر و تدریس آن ها برای افراد جهت جذب آسان در بازار کار مهم خواهد بود که در ادامه به توضیح آن می پردازیم .

برای اطلاع از فراخوان های جذب نیرو حسابداری و آزمون استخدام حسابدار برای شرکت های دولتی و خصوصی می توانید به وبسایت حسابکاران مراجعه نمایید .جهت شرکت در دوره های آموزشی حسابداری کاربردی با مشاورین ما درتماس باشید .

حسابداری جزء شغل های سخت محسوب می شود . به دلیل استرس و الگوی تکراری کاری برای افراد فشار زیادی را به همراه دارد. برای دوره های محاسباتی مالیاتی و حسابرسی ها باید مدت زمان بیش تری را  کار کنید .

آموزش کاربردی حسابداری

در گذشته افراد برای کسب تجربه در حسابداری باید در یک شرکت حسابداری به عنوان حسابدار بدون حقوق و مزایا برای مدت طولانی و گاهی با پرداخت هزینه هایی برای کسب تجربه از مدیران مالی خود مشغول به کار بودند ، اما امروزه به دلیل پیشرفت های فراوان در تکنولوژی افراد می توانند با استفاده از کلاس های غیرحضوری و هم چنین پکیج های آموزشی حسابداری به صورت تصویری به راحتی و در کوتاه ترین زمان حرفه حسابداری را در هرجا آموزش ببینند .

در دوره های آموزشی حسابداری کاربردی تمامی موضوعات و مباحث حسابداری از پایه با کلیه جزئیات به صورت کاربردی و عملی به افراد آموزش داده می شود . در آموزش حسابداری بازار کار ، اطلاعات پایه و مقدماتی و اصول اولیه حسابداری ، آموزش حسابداری حقوق و دستمزد ، کاربرد نرم افزارهای مهم نظیر اکسل در حسابداری و تمامی آموزش های جامع در مورد بیمه و مالیات ، بهای تمام شده و حسابداری صنعتی و .. را به صورت کامل به علامندان این رشته آموزش داده می شود .

بسته های آموزشی حسابداری کاربردی در بالاترین کیفیت تصویری و آموزشی ارائه می گردد و تمامی مفاهیم حسابداری و تجربیات مفید در اختیار علاقه مندان این رشته قرار می گیرد . از ویژگی های خوب استفاده از پکیج آموزشی حسابداری کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • آموزش مفاهیم حسابداری کاربردی از سطح مقدماتی تا حرفه ای با صرف کمترین هزینه
  • آموزش حسابداری به افرادی که هیچ تجربه ای از حسابداری ندارند .
  • استفاده از تجربه مفید مدیران مالی که سابقه خوبی در شرکت ها دارند.
  • آموزش جامع و کامل نرم افزارهای حسابداری و مورد استفاده در بازار کار
  • دریافت گواهینامه آموزشی حسابداری و استفاده از آن به عنوان رزمه کاری
  • پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات در طول دوره آموزش مفاهیم حسابداری افراد
  • استفاده از روش های نوین در آموزش نکات و اصول اولیه حسابداری برای علاقه مندان

تمامی موارد بالا از ویژگی های یک پکیج آموزشی حسابداری کاربردی خوب می باشد که باید پیش از تهیه به آن توجه کرد .حسابداری همانند سایر شغل ها دارای نقاط ضعف و قوت می باشد ، حسابداری شغلی نیست که تمامی افراد بتوانند آن را انتخاب کنند و در آن به موفقیت برسند.چنان چه بخواهید در حسابداری موفق شوید و بهترین عملکرد را داشته باشید در وبسایت حسابکاران شما می توانید از تازه ترین اخبار استخدام حسابدار در سازمان ها و شرکت های خصوصی مطلع شوید.

همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.
اطلاعات تماس

info@Hesabkaran.com

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 5:30 عصر

میدان آرژانتین ، خیابان وزرا
خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶ 
کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت حسابکاران (سهامی خاص) می‌باشد.       Copyright © 2016 Hesabkaran.com