تاریخ شمسی : 1403/2/1 تاریخ میلادی : 4/20/2024
به وب سایت سرمایه های انسانی حسابکاران خوش آمدید
میدان آرژانتین ، خیابان وزرا خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶
info@Hesabkaran.com

یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در سازمان و شرکت ها انجام می شود، محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان است که نیاز به دقت فراوان در محاسبات آن دارد .از نرم افزار حقوق و دستمزد برای از بین بردن اشتباهات محاسباتی و راحت کردن کار افراد در شرکت و سازمان ها استفاده می شود .

نرم افزار حقوق و دستمزد

سیستم حقوق و دستمزد ، حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با استفاده از اطلاعات دریافتی از دیگر سیستم های ( منابع انسانی ) بر عهده دارد . اطلاعات مالی که در نرم افزارهای حقوق و دستمزد محاسبه می شود به طور مکانیزه به نرم افزار حسابداری مالی ارسال می شود . از ویژگی های نرم افزارهای حقوق و دستمزد می توان به تبادل اطلاعات به دست آمده با سایر نرم افزارهای مرتبط ، پشتیبانی از عوامل محاسبه حقوق ، خروجی قانونی و تهیه گزارش های متنوع مالی مورد نیاز مدیران اشاره کرد . نرم افزار حقوق و دستمزد اطلاعات جامع و کاملی از سوابق و مشخصات تک تک کارمندان در اختیار سازمان قرار می دهد .با ثبت حکم حقوقی با تاریخ اجراهای متفاوت و شرح آن ها می توان روند تغییرات حقوق کارکنان شرکت و سازمان را با دلیل مشاهده کرد .برای آگهی ازفراخوان های جذب نیرو و اطلاع از آزمون های استخدام حسابدار و یادگیری هرچه بیش تر نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد می توانید به وبسایت حسابکاران مراجعه نمایید .نرم افزار حقوق و دستمزد با خروجی و تهیه گزارش های مالی مورد نیاز، حسابداری شرکت ها را آسان کرده است .

سیستم نرم افزار حقوق و دستمزد 

نرم افزار حقوق و دستمزد ، استفاده از تکنولوژی برای حسابداری حقوق و دستمزد می باشد که هدف از استفاده از آن اتوماتیک و ساده کردن روند حسابداری پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل یک شرکت می باشد .این نرم افزار را می توان از تولید کننده های نرم افزار منابع انسانی تهیه نمود . فرایند پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان در یک سازمان چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال می توان اینگونه عنوان کرد که سیستم نرم افزار حقوق و دستمزد ،در حقیقت صدور فیش حقوقی برای کارکنان سازمان می باشد. حقوق و دستمزد در اصطلاح حسابداری به کل هزینه ای که شرکت به کارکنان خود می پردازد گفته می شود .سوابق یک شرکت شامل کلیه حقوق و پاداش و مالیات ها کارکنان می باشد .

سیستم طراحی شده نرم افزار حقوق و دستمزد برای بررسی و سامان دهی کلیه وظایف که شامل پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و پرداخت مالیات آن هاست می شود .وظایف می تواند شامل محاسبه دستمزد و حقوق کارکنان ، محاسبه مالیات بر درآمد و پیگیری ساعات کاری آن ها باشد .

امکاناتی کامل برای حسابداران با نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد راهی جدید و مطمئن برای محاسبه حقوق و دستمزد پرداختی به شما با دقت بالا می باشد . زمانی که کسب و کاری را راه اندازی کرده باشید با استفاده از این نرم افزار می توانید محاسبه و پرداخت ها را با دقت انجام دهید . این نرم افزار به کارکنان این اطمینان را می دهد که حقوق و مزایای خود را به موقع و با دقت هرچه بیش تر دریافت نمایند .به شرکت ها در پیگیری پرداخت حقوق و مالیات کارکنان کمک می کند .این نرم افزار کمک فراوانی به گروه های حسابداری و منابع انسانی با ساده و اتوماتیک کردن اطلاعات در زمان صرفه جویی کرده و این اطمینان را به آن ها میدهد که محاسبه حقوق و دستمزد با دقت انجام خواهد شد .نرم افزار حقوق و دستمزد اغلب قسمتی از هسته منابع انسانی و یا مدیریت آن می باشد . هم چنین ابزارهایی را مانند مدیریت منابع و حسابداری و .. را دراختیار خواهد داشت .

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

  • ·        محاسبه دقیق و پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان
  • ·        محاسبه مالیات و منافع حقوق و دستمزد
  • ·        محاسبه کسر مالیات حقوق و دستمزد کارکنان

بهترین نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد تمامی اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد را بررسی و پیگیری خواهد کرد .فرآیندهای دستی را ساده  کرده و خطر عدم انطباق مالیات را کم می کند و به صورت اتوماتیک و خودکار تغییرات در قوانین مالیاتی را اعمال خواهد کرد .از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار صرفه جویی در زمان می باشد و هم چنین با مدیریت دستمزد و مزایا ، مدیریت مالیات و تهیه گزارشات و فرم های مالیاتی بهترین عملکرد را میان نرم افزارهای حسابداری دارد . 

همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.
اطلاعات تماس

info@Hesabkaran.com

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 5:30 عصر

میدان آرژانتین ، خیابان وزرا
خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶ 
کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت حسابکاران (سهامی خاص) می‌باشد.       Copyright © 2016 Hesabkaran.com